شب نویس

شب نویس

می نگارم خط به خط از تاریک شب های خانه ام ایران
شب نویس

شب نویس

می نگارم خط به خط از تاریک شب های خانه ام ایران

مناظره

اول می خواستم رفتار هر کدام از نامزدهای انتخابات را تحلیل و بررسی کنم اتفاقا متن نوشته ی مورد نظرم هم آماده است اما اتفاقات انتهایی مناظره تمام عقایدم را تغییر داد.

مطمئن خواهم بود که عده ای از دوستان بیان خواهند داشت که همه چیز تقصیر ضرغامی ست اما بیایید و کلاهمان را قاضی کنیم و بگوییم باشد سوالات اشتباه اما پاسخ های عوام فریبانه چه؟! البته امیدوارم که این پاسخ ها عوام فریبانه بوده باشد و برآمده از برنامه ها و عقاید ایشان نباشد!

فقط به نمونه ای از این حرف های عوام فریبانه و بی سواد گونه اشاره می کنم; چطور ممکن است فردی به تولید اشاره کند اما به جای برنامه ریزی در صنایع مادر اولویتش بنگاه های کوچک باشد؟!

آفرینی هم برای  آقای دکتر عارف که اعتراض کردند، پای حرفشان ماندند، بر هر موجی سوار نشدند و به هر حرفی پاسخ ندادند و شان رئیس جمهور را یادآوری کردند البته رفتار دکتر رضایی هم به جا و خوب بود و ای کاش دکتر جلیلی به جای آنکه با نمایش بی حوصلگی اعتراضش را بیان می کرد به مانند دکتر رضایی و عارف حرف می زد.

مناظره امروز نشان داد که چقدر جایگاه ریاست جمهوری سخیف شده و افرادی که تایید شده اند از چه سطحی برخوردارند که صدا و سیما و ستاد انتخابات کشور اجازه می دهد به خودش که چنین سیرکی را به راه بیندازد.

واقعاً مهندس موسوی راست می گفت: « این ها عزت مردم را نشانه گرفته اند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد