شب نویس

شب نویس

می نگارم خط به خط از تاریک شب های خانه ام ایران
شب نویس

شب نویس

می نگارم خط به خط از تاریک شب های خانه ام ایران

خواهم نوشت...

خیلی وقت است که اینجا ننوشته ام (البته اگر این یک مطلب پیشین را فاکتور بگیریم) اما آدمی لاجرم باز می گردد به چیزی که بوده است و هر قدر هم از آن چه خواسته و ناخواسته فرار کنی باز هم بر می گردی به همان نقطه ای که بوده ای.

البته فرار من ناخواسته بوده است انصافاً انقدر از پیش و پس از انتخابات درگیر شده ام که اصلاً وقت و حوصله ای برای این کار نمانده بود اما خب تازه فهمیدم که این یک مورد را نباید فاکتور گرفت این باید همیشه باشد.

تمام این حرف ها را زدم تا بگویم ان شاء الله باز هم موتور این وبلاگ روشن خواهد شد و شاید سعی بر این کنم که هر شب یک چند خطی بنویسم از خودم و درگیری های روزانه ام گرفته تا گه گداری تحلیلی و انتقادی یعنی اینگونه بگویم سبک و سیاق اینجا بسته بر حال و هوای خودم و حال و هوای جامعه و از همه مهم تر فضای سیاسی کشور دارد اما خب خواهم نوشت تا هم این قلم از کار نیفتد و هم چنین خودم تخلیه شوم و هم آنکه شاید قدمی مثبت برداشته باشم گاهی اوقات.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوده سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://manrahahastam.blogfa.com

سلام
امیدوارم این خانه دیگر پا برجا باشد و ممنون بابت اطلاع رسانی دوست عزیز.
و امیدوارم شاهد نقدهایی منصفانه، نثری پخته و منطقی و به دور از تعصب باشیم.

سلام، چقدر خوشحالم که شما هم هنوز می نویسید! مرسی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد