شب نویس

شب نویس

می نگارم خط به خط از تاریک شب های خانه ام ایران
شب نویس

شب نویس

می نگارم خط به خط از تاریک شب های خانه ام ایران

حاصل بی فکری آقایان(اندر احوال رد صلاحیت آیت الله رفسنجانی)

تا به حال در این صفحه از دل نوشته هایم نگفته ام اما گویی امروز همان روز است. هیچ گاه چنین حس پوچی و غم نداشته ام، به قول یکی از رفقا حس بیست و سوم خرداد را باید ضرب در بی نهایت کنیم تا حاصلش حال و روز امروزمان شود. چه کسی بهتر از هاشمی بود؟! اویی که میانه رو های هر دو گروه اصلاحات و اصول حامیش بودند، این خود فرصتی می شد برای آشتی ملتی که هشت سال است مرزبندی های چپی و راستی بودن حتی وارد خانه هایشان هم شده است. آقایان با چنین بی فکری که از خود نشان دادند به همه فهماندند که منافق واقعی کیست و آنکه می خواهد طعم شیرین مشارکت و هم دلی را به کام مردم تلخ کند کیست. ما هیچ گاه از آقای خامنه ای انتظاری نداشتیم که برای ما کاری کند اما اینبار می خواهیم به جای گوش دادن به چاپلوسان اطرافش چشم باز کند و از هاشمی حمایت کند حتی اگر هاشمی حکم را نپذیرفت زیرا که این راه دوباره شدن اتحاد مردم است. از دیشب این جمله امام خمینی پی در پی در ذهنم تکرار می شود:« بد خواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.» و هر قدر بیشتر به این حرف و دیگر حرف های امام درباره آقای هاشمی می اندیشم می بینم امکان ندارد پیر جماران با آن همه بینش و آینده نگری نسبت به شخصی متزلزل چنین مبالغه آمیز حرف بزند و آنگاه است که در می یابم که بدخواهان تا به بالاترین رتبات لشکری و کشوری نفوذ کرده اند. هر چه که نیاز بود را صورت دادیم، بعد از آن بد رفتاری های چهار ساله گذشته چشم هایمان را بستیم و گفتیم مملکت و انقلاب و اسلام ارزشش بیشتر است و پا به میدان گذاشتیم اما شما ما را از خود راندید آن هم به چه وسعتی، عملاً نشان دادید که اصلاح طلبی دیگر معنایی ندارد، عملاً نشان دادید که جمهوریت این نظام مرد و عملاً حزب رستاخیزتان را تشکیل دادید. اما از یاد نبرید: این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید نـــوبــت ز ناکســــان شما نیز بــگــذرد
نظرات 2 + ارسال نظر
میثم شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ http://qetuo.blogsky.com/

سلام البته همون امام خمینی (ره)میفرماید میزان و ملاک حال فعلی افراده....البته از ایشون بالاتر پیغمبر توی یه حدیثی فرمود هر کی مقابل زبیر شمشیر بزنه اهل جهنمه ولی چی شد که زبیر اومد جنگ جمل رو راه انداخت بر علیه حضرت علی (ع)زبیری که سیف الاسلام بود چرا؟؟؟؟ از این جوابای کلیشه ای هم نده که اونا فرق میکردن چی رو با چی قیاس میکنی؟؟؟میدونی چی شد زبیر عوض شد چون دید تو دوره حکومت عثمان بهش 37میلیون دینار رسید برو تو نهج البلاغه هست....ولی دید تو حکومت علی از این خبرا نیست واسه همین اون زبیری که تو ماجرای سقیفه جزءدوازده نفر حامی امام بودن شد دشمنش حالا ماجرای اقای هاشمی هم همینه حالا خدا اونو از رو نداشتن بصیرت ... یا بچه هاش داره امتحان میکنه که متاسفانه تا الان که خاکستریه وضعیتش .........بله دوست عزیز پیر جماران بینش و اینده نگری داشت که گفت هر وقت دیدید رسانه های بیگانه (اگه شما بیگانه بدونی)ازتون حمایت میکنن تو رفتار خودتون شک کنید و بدونید که راه رو دارید اشتباه میرید کی تو فتنه 88 بیشترین مقصر بود موسوی ؟ کروبی ؟ خاتمی؟نه هاشمی بود اون بود که میتونست همه رو ملتزم به قانون اساسی کنه همون قانونی که تا الان قبولش داشتن..موقعی اصلاح طلبی مرد که خواستن خیل مردم به زور و با بهانه واهی تقلب به خیابون بیان مگه مملکت قانون نداشت که عمل شه این بود استدلال که چون داماد لرستانم باید رایم بیشتر شه بگذریم واسه خودم کوبیدم رفتم از بحث خارج شدم خدا عاقبت ما رو به خیر کنه در ضمن با شعرت کلی حال کردم در حد لالیگا

سلام، روشی جالبی ست که پیش از پاسخ به طرف بگوییم ببین اینجوری جواب نده آ اگر اینجوری بِگی که نمیشه اتفاقاً من دقیقاً به همون روش جواب میدم و اضافه می کنم شاید در دید شما ایشان طلحه و زبیر باشند اما برای من چنین نیستند و دلسوزان نظام و انقلاب اند! شما هی بفرمایید بچه هاش بچه هاش روُ که زندانی هم کردید اما به کجا رسید پرونده هاشون؟!
چطور درباره رسانه ها آینده نگری و مقام عرفانی و خبر از آینده امام تایید شده است اما در مقام صحبت از آقای هاشمی میزان حال افراد است؟! درضمن من توو این نوشته حرفی از رسانه ها نزدم اما خوبه یه سری به صحبت های اخیر رییس جمهور منتخب و اعترافات ضرغامی بزنید که اعتنراف شده که رسانه گاهی کوتاهی کرده پس میزان حال افراد است.
بحث 88 رو نمی خوام پیش بکشم اما اصل 88 بی قانونی بود رئیس شورای نگهبان به چه حقی از یک کاندید حمایت می کنه؟!
شعر هم برای خودم نیست!

میثم شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://qetuo.blogsky.com/

راستی اگه اصلاحات مرد پس اینا کی بودن که تایید شدن ........راتستی بعدا میانه روی رو بازش کن من سوادم پایینه

مسئله این بود که قوی ترین مهره اصلاحات حذف شد و ما مجبور به پذیرش دکتر عارف و روحانی شدیم! مثل ِ این می مونه که بهترین بازیکن یه تیم روُ مصدوم کنن بعد بگن ذخیره که داشت!
میانه روی روُ در انتخابات دیدید که از هر طیفی به دکتر روحانی به شخص نزدیک به هاشمی رای دادن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد